Påsken 2012

Då var påsken över för denna gången och åter till vardagen!
Alvin är på dagis och Alice leker, då passar jag på att skriva lite här, kom ju på att det var väldigt länge sedan!
Barnen har fått en ny liten kusin, en liten tjej blev det denna gången också! Grattis Maria, Joel och Alexandra :-)
I fredags var det den årliga släktträffen, hos Martins släkt i broby. Tråkigt väder, men trevlig ändå. Fick oss en liten överraskning, Göteborgsfamiljen kom och hälsade på, och vi fick träffa den lilla nykomlingen och de "stora" kusinerna fick leka ihop!
Direkt där efter körde vi till Sölvesborg, där mamma, pappa, Macke och min mormor var! En seg skön vistelse blev det där och kalas för mamma på lördagskvällen. Alice blödde dock lite näsblod, både på fredagskvällen, natten och sen på lördagen, men säkerligen pga irriterad näsa, eftersom hon varit förkyld.
Vi träffade även min gamla "sommarkompis" Josse, som är tillsammans med en kille från Norge, som har två barn, 1 år och snart 3 år. Han som var nästan 3 år var med dom i stugan, så Alvin fick en ny lekkompis!
Så med andra ord blev det en trevlig påsk, men de var skönt att komma hem iallafall!
Här kommer lite bilder.
Kusinerna leker i broby
Alice tycker om min bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0