Väla

Om en stund åker jag, mina barn, Natasja och hennes dotter Jonalie till Väla i helsingborg! Ska bli superkul och väldigt intressant hur det går med Alice. I värsta fall får väl Alvin och Jonalie åka syskonvagnen och jag bära Alice i bärselen. Skönt att vara inomhus iallafall, inga bilar som man måste passa Alvin för :-)


Sen lite tråkigare. Min morfar är kass, åkte ambulans till lund i tisdags med jätteont i magen, kom hem i torsdags, men var inte alls bra då. De skickade tydligen hem honom trots hjärtflimmer under natten och även fast han inte kunde gå (hade även fått problem med höften där inne nämligen). Imorse åkte han ambulans till akuten i landskrona, eftersom han hade ont i bröstet och nu är han tydligen påväg till lund igen, eftersom de i landskrona inte hittade något fel på honom och såg att han absolut inte var sig själv. De har träffat honom många gånger där, tack vare att han har katerer och byter den ofta och han är tydligen inte alls samma människa. Håller tummarna på att de hittar vad som är fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0