Shopping :-)

Förengångs skll blev det iprincip inget handlat till barnen överhuvudtaget! En boll fick Alice, men det var allt! Två par jeans och en tunika till mig, kors i taket!


Har iallafall haft en trevlig dag på väla. Mina barn är så duktiga. Alvin var verkligen såå snäll, min kille. Alice gick det faktiskt förvånansvärt bra med. Visst hon hade någon gång då hon blev så ledsen, men inte förrän i slutet och när hon var trött. De på babyland undrade nog var jag höll på med, hon gallskrek nämligen där inne när hon var hos mig i bärselen, men annars är jag toknöjd med dagen! Känns verkligen som att de jobbiga från Alice sida börjar lossna liiite..
Tidigare har hon varit helt omöjlig att få att somna i sin säng efter vi varit iväg såhär, men idag gick det smidigt! Hon låg i sängen mellan typ 19,30-20,10, babblade för sig själv och sparkade lite i spjälorna, men var absolut inte ledsen, sen somnade hon utan att jag behövde gå upp, superskönt!
Hade detta varit för 3 månader sedan, ja då hade hon säkerligen varit här uppe hos mig ännu, gallskrikandes. Så skönt att de börjat bli bättre :-)


Imorgon ska vi till järnvägsmuseet i stan, med mamma och pappa. Vi ska åka tåg och gå en sväng på stan :-)

Nu ska jag plocka undan, sen hoppa i säng, ska bli sååå skönt efter en lång dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0