Hosta, hosta och åter hosta.

Ja hostar verkar inte vilja gå över och nu är det värre igen på båda barnen.
Alvin hostade så att han kräkte igår kväll, så han får vara hemma från dagis idag och imorgon, lilla stackaren. Sovit oroligt har båda gjort, pga att det hostat så mycket båda två. Men sen 02 har vi sovit iallafall och Alice har inte vaknar och varit arg dessa nätterna!
Igår var jag hos tandläkaren, har jätteont i min käke imellanåt, så de slipade lite på mina visdomständer nertill och sa att jag skulle höra av mig om det inte blir bättre. Jippie liksom 610 kr fattigare och om det inte blir bättre ska jag testa bettskena på natten och den lär väl isåfall också kosta en massa.. Men det är väl bara att bita i de sura äpplet istället.
Renoveringen av huset går framåt, fort framåt och just nu håller Martin på att måla det sista gråa.. Så förhoppningsvis är han klar när dagen idag är slut! Ska bli såå skönt när det är helt klart, då ska vi inte renovera på ett tag. Bara ta det lugnt och göra allt de "vanliga" ska faktiskt bli väldigt skönt.
Har varit ganska tufft för oss nu med detta, Alice har varit som ett plåster på mig, så jag har haft de jobbigt med barnen, medans Martin har haft de jobbigt med huset och känt att han behövt ha det färdigt!
Blev ett inlägg om allt och ingenting :P Nu ska jag snart åka till apoteket, köpa hostmedicin och sen inom dagis och hämta Alvins ytterkläder. De vill jag gärna ha hemma under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0