Hässleholm och skördemarkad.

Idag är det tänkt att vi ska åka till hässleholm. Närmare bestämt Hovdala slott och skördemarknaden där! Ska bli kul!
Igår var Martins pappa här och hjälpte till att sätta upp de sista fönstret på ovanvåningen, så sjukt skönt att ha denna sidan också klart nu innan vintern! Jag och barnen åkte nertill natasja och lekte lite, så vi slapp vara ivägen här hemma! Lite kvar är det ju på huset, men det börjar arta sig faktiskt :-)
I veckan blir det fullt upp känns det som. På måndag ska Martin nog fortsätta på huset. Tisdag är det tid för morfars begravning, kommer inte bli kul, men sånt är livet! Barnens farmor kommer hit och passar dom, så att Martin kan åka med mig till landskrona.
Här är föresten en länk till dödsannonsen
http://www.familjesidan.se/Resultat.asp?AdPersonId=252414&
Resten av veckan sen innan Martin börjar jobba igen blir det att Martin fixar med huset och jag tar barnen ;-)
Dessutom måste jag försöka ta mig tid till att ringa vårdcentralen. Det är nämligen så att min käke vid ena sidan, nästan uppe vid örat gör såå ont imellanåt, speciellt när jag äter eller har ätit något hårt eller segt. Får väl se vad de säger, men något måste göras, för ibland kan jag inte ens äta för att de gör så ont.
Nu ska jag göra oss iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0