tisdag.

Pratade med läkaren på telefon igår om Alvin.
Vi ska ge de 2 veckor till, hostar han fortfarande då så ska vi ringa vc igen!
Så nu hoppas vi fortfarande på att det är ett/två väldigt sega virus, som vägrar ge med sig!
Alvin är på dagis just nu, Alice sover och Martin är i källaren.
Jag börjar bli galet rastlös här hemma, så jag hoppas verkligen att bilen är klar idag, så att Martin ska åka och hämta den. Isåfall blir det en tur till stan imorgon, för mig och barnen iallafall!
Alvin behöver fodrade gummistövlar och tjockare stumpor till dagis, det börjar ju bli lite kyligare utomhus nu!
Så nu håller vi tummarna :P Har ju sagt att jag inte ska sätta in barnens stolar i bilen vi har nu, så vi får väl se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0