Lekplatsen

Idag åkte Martin iväg med Alice till tandläkaren. Hon har nämligen en tand som är delad och vi ville ha det på papper.
Så han åkte dit och jag tänkte ha lite egentid med Alvin sålänge. Han fick välja vad vi skulle göra och det blev lekplatsen.
Gick dit utan vagn, för att se om han var tröttare än vanligt pga hostan, men nej var jätteduktig och gick nästan hela vägen, en liten liten bit dit på mina axlar, hem gick han hela vägen.
Plockade lite löv och kottar på hemvägen, som vi ska klista på ett papper :-)
Mysigt att ha lite tid med bara honom!
Resten av huset sover just nu, Martin ska snart upp och iväg till tippen och vidare till jobbet, så jag och barnen får mysa själva i eftermiddag.
Imorgon tänkte jag att Alvin skulle få gå till dagis igen, fortfarande en del hosta och snorig, men tycker inte han hostar såpass mycket så det är risk att han kräker som tur är! Han behöver komma till dagis, så att han inte kommer ifrån det förmycket nu när det äntligen börjar gå så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0