Klippning pågång och storstädning..

Igår blev det totalt storstädning av köket, vilket Martin från början inte tyckte var en bra ide, eftersom han ville ner i källaren och greja :-)
Men iallafall blev det städat överallt i hela köket. Dock har vi både spis och uppe på diskbänken kvar, men skönt att ha gjort allt de andra! Har ju sagt att vi ska ha storstädat mittenplan tills Alvins kalas den 12 november och de ska vi väl lyckas med!
Igår bestämde sig Martin och jag för att klippa Alvins hår, med Martins klippmaskin inställd på 3,6 cm. Alvin var superduperduktig! I slutet tyckte han dock de var lite tråkigt och håret på kroppen kliade, men med lite mut av godisklubba, så blev han färdig och ett myyycket kortare hår!
Innan
och efterbilder
Nu ska jag ta tag i tvätthögen här hemma, så att jag kan sova när barnen sover efter lunch.. Alice och jag gick nämligen upp 04 idag.. Snark!

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Så fin Alvin blev!! Stora killen ju!! Och vilken otur med jacket i ögonbrynet, men sånt händer... Gokram från farmor!!!

2011-10-18 @ 08:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0