Fredag

Alvins hosta är bättre, så han har varit på dagis onsdag, torsdag och fredag. Lite ledsen vid lämning och någongång på dagen, men han är tydligen lätt att avleda, så det är ju skönt att höra!
Imorgon ska jag och barnen in till stan. Jag har inte varit inne i stan en lördag på evigheter. Ska träffa mamma tänkte jag och se om jag hittar några roliga kläder på lindex, handla för 300 och få 100 kr rabatt nämligen :-)
Just nu sover Alice gott i sin säng. Alvin och jag har busat i badet. Han har börjat leka en hel del rolllekar, han lekte att han var en fisk som hette bubbel och som hade motor ;)
Just nu är han nere med Martin i källaren, så Alvin har säkerligen haft en toppenkväll.
Nu är det snart idol, ska bli intressant med fredagsfinalerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0