En liten sjukling

Japp Alice har minsann varit en liten sjukling, min lilla tröttis.
Hon är ju alltid på nya upptåg i vanliga fall, men idag har hon inte riktigt varit sig själv. Suttit stilla i fotöljen och velat vara i famnen (med bollen, den var viktig, blev så arg när hon tappade den).
Nu ikväll har iallafall jag och en duktig gosse kikat på idol, vikt lakan/sängkläder och myst en massa. Alvin har varit extremt hjälpsam idag. Han har plocka undan leksaker från vardagsrummet till lekrummet (jag hade inte sagt något om de alls) och sen nu ikväll när jag skulle bära in sängkläderna i garderoben, ja då kommer han efter mig med ett lakan som jag vikt. Han var även väldigt noga med att lyfta de så att de fortfarande var vikt. Superduktig, så stolt över min kille.
Nu ska jag krypa upp i sängen, så att jag sover gott tills Martin kommer hem :-)
Imorgon blir det förhoppningsvis en tur till hässleholm, för att träffa barnens farmor, om Alice är såpass att hon orkar med det, men de håller vi tummarna för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0