Fredag

Idag har jag fått en himla energi. Det beror nog på att jag fick ta igen massa sömn inatt!
Igår natt var den värsta natten någonsin, tror jag sov sådär 2 timmar totalt och Martin sov kanske 3 timmar. Helt slut var jag igår! Alice hon stökade och skrek hela natten, sov max 30 minuter på en gång. Hon hade nog jätteont i halsen stackaren.
Inatt var dock en bästa natten sedan Alice föddes, så oj vad de kan vända fort! Hon sov mellan 18,30-07,00 ungefär, utan ett knyst och ingen mat på denna tiden heller. Martin och jag somnade vid 20,30, så vi har verkligen fått sova! Alvin sov i sin säng, så gott hela natten han också, underbart!
Just nu är Alvin på dagis, där skulle de fira barnen som fyllt år under november, så Alvin är nog glad när jag hämtar honom! Alice och jag har städat och hållt på, så nu är övervåningen julstädad, så skönt!
När Martin kommer hem från jobbet, så ska jag ta med mina stora kille till stan, vi ska hämta ut paketet med barnens julkläder på lindex, köpa ullstrumpor till Alvin på polarn och pyret, sen ska vi även hitta lite nya ljusstakar och julgardiner tror jag allt! Även biltema och köpa lite förlängningskablar till alla ljusstakar. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0