En helg i Sölvesborg

I helgen som gick var vi i mammas och pappas stuga nere i Sölvesborg.
Ville komma bort från alla måsten, så när Alvin slutade dagis vid 11,15, så hämtade vi honom och körde mot Sölvesborg!
Hade en supermysig helg helt enkelt. På fredagen lagade vi mat, handlade och var ute en stund i de sköna men gråa vädret. På lördagen skulle vi gå ut i skogen tänkte vi, de hela slutade med att vi gick ner till Valje och tillbaka igen, en runda på 2,5 timme tror jag det blev, superskönt! Barnen sprang lite själv också där de inte var några bilar!
Kom fram till att det blev ungefär 8 km vi gick, bra motion var det iallafall :-)
Sen kom mamma och pappa ner på lördagskvällen!
Vår kamera börjar bli lite väl dålig, jag som trodde jag tog många fina bilder som skulle gå och framkalla.. Ja någon fin bild blev det, men de flesta var lite suddiga, för att barnen rört på sig, eller så var det dimmigt. Vi önskar oss iallafall bara pengar i julklapp/födelsedag. Kanske inte jättekul att ge, men desto roligare att kunna köpa en ny kamera till oss, tror verkligen jag/vi kommer ångra senare ifall vi bara har suddiga bilder på barnen.
Här kommer iallafall bilder:
Alice var duktigt blöt om fötterna efter vattenpölsbadet ;-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, va mysigt det ser ut :) En riktig höstpromead, härligt :) Blir med sugen på att gå där nere i stugan nu hehe. Kramar

2011-11-01 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0