Uppe med tuppen som vanligt med Alice!

Alice vaknar som en klockan vid 06 och har gjort ett bra tag nu. Tidigare så vaknade även Alvin av hennes babblande, men nu verkar han iallafall vant sig, sista dagarna har han nämligen inte vaknat förrän efter 07.

Här rullar dagarna på i rasande fart och Alice blir 9 månader om några dagar, helt galet!


Igår var mamma samt min mormor och morfar här. Faktiskt går det mycket mycket bättre att ha dom här än vad de gjort innan, mormor har väl lite förstått att det faktiskt är mina barn och att hon inte kan bestämma, det är faktiskt jätteskönt! Inga problem alls igår, var riktigt trevligt och Alvin tyckte det var superkul att busa med min mormor :-)



Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, kallt är det iallafall. 2 grader ute när jag kom upp, vilket betyder att det inte var så varmt här inne, så igår och idag har vi faktiskt fått elda i kaminen på morgonen. Myspys.
Kanske får bli en sväng till lekplatsen senare, ut ska vi iallafall, även om det känns helt galet att ta på sig massa tjockare kläder igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0