Fredag och Martin har faktiskt en ledig helg :-)

Vi börjar med onsdagen. Var tänkt att Alice och jag skulle till stan och fixa lite saker innan vi skulle vara på me and i party hos Helena.
Vid lunchtid så märkte jag att Alice var supergnällig och glansig i ögonen, tog febern och jo visst hade hon feber.
Martin fick ha båda barnen hemma istället och jag fick lite tid helt själv.

Körde ut på jysk och köpte 3 rullgardiner till sovrummen där uppe, superbra! Sen lite handling på maxi innan partyt började. Gillade inte direkt denna kollektionen, så jag handlade faktiskt inte något, eller jo ett par plyschbyxor från säljaren för 100 kr :-)

Igår var det torsdag och förmiddagen bestog av att underhålla missnöjda barn. Alice hade feber på dagen och Alvin låg på gränsen.
Satte iaf upp rullgardinerna när Martin vaknat (han jobbade natt nämligen).

Idag är det fredag och det är faktiskt en ledig helg för Martins del. Inga barn har feber, även om båda sovit ganska oroligt inatt.
Idag vet jag inte alls vad vi ska göra, Martin sover fram till lunch.

Imorgon ska jag och barnen, om de är friska, åka in till mamma och pappa. Det är nämligen så att mammas och pappas gamla grannar (som jag lekte mycket med när jag var liten) kommer och hälsar på. Har nog inte träffat dom på 10 år, så det ska blir superskoj!

Kommentarer
Postat av: Sara med Viggo

Trist med feber:( Vi är fortf dåliga här hemma..:( Hoppas ni får en mysig och trevig helg iallafall:) Kramar från oss!

2011-02-04 @ 14:31:05
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0