Underbar natt :-)

Igår var Alice väldigt gnällig och inte speciellt nöjd, ville inte alls ligga själv. Ganska jobbigt faktiskt, men gick ändå hyffsat bra och jag lyckades packa ner lite kläder som vi inte använder :-)

När Martin vaknade vid 14, så tog han Alvin och körde till gammelfarmor och plockade lite äpplen, sen var de ute en stund här hemma. Alice sov faktiskt hela 10 minuter under tiden de var iväg, så jag passade på att plocka undan i köket. När de väl kom hem igen tog jag bilen och körde till huset. Slipade klart såmycket jag kunde på trappan, så nu är det bara ytterst ytterst lite slipjobb kvar på trappan, som jag hoppas Martin tar idag. Sen ska trappan tvättas och spackas och de måste verkligen börjas på nu, eftersom trappan sen ska målas i några lager.

Igårkväll hade Alice jättesvårt att somna, låg och var ledsen och inte alls nöjd. Tittade i hennes munn och det ser ut som 2 vita sträck i underkäken och hon är väldigt hård där, men hoppas inte det är tänder pågång redan, hon har även hittat sina händer och har dem i munnen hela tiden. Vet att jag trodde Alvin också hade tänder pågång tidigt, så det är säkerligen inte tänderna som spökar hos Alice.

Nu sitter Alvin vid tv:n, Alice sover och jag sitter här en stund! Ganska skönt!
Sen är Martin ledig fram tills måndag morgon, så imorgon ska vi till Andys och busa med Jenny och Moa. Ska verkligen bli superkul, vet inte hur länge sedan vi träffade dom sist :-)
Alvin kommer verkligen tycka att det är kul att träffa Moa igen!

Sen ska vi handla färg och så till trappan också!
Hade egentligen tänkt lägga upp lite bilder, men sitter vid Martins dator, så jag har inte tillgång till mina bilder här, får bli en annan gång, Martin sover ju i rummet där min dator är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0