torsdag

Sitter just nu och funderar på ifall jag inte borde gå och lägga mig. Martin är fortfarande på jobbet, men han borde vara hemma vilken minut som helst!

Imorgon är det fredag och sen helg, även om det inte riktigt kommer kännas som helg, eftersom Martin jobbar 12-timmars pass både lördag och söndag!
På lördag kör vi Martin till jobbet, sen kör vi mot stan. Äter frallor hos mamma och pappa, sedan kör jag och Alvin till stan och kikar på vantar till honom, det dröjer nog inte superlänge tills det är dax för de att börja användas, är ju riktigt kyligt om förmiddagarna och faktiskt ibland även mitt på dagen!
Alice får vara hos sin mormor undertiden, blir nog bäst så och då får jag lite tid själv med Alvin, kanske man skulle ta bussen till stan, Alvin hade säkert tyckt det var kul!


Idag har det inte hänt sådär jättemycket. Mamma har varit här och Martin har varit i huset i förmiddags, sen jobbat. Jag har passat på att städa och vika tvätt medan mamma och Alvin busat och Alice sovit!

Sen har jag även hunnit med att boka tid till Alice dop, så den 28 November i knislinge kyrka döps vår lilla prinsessa!
Känns som att varje helg fram tills efter dopet är fullspäckat.

Antingen jobbar Martin eller så är det kalas eller flytt.


Den 23 oktober blir det flytt till huset iaf, den 14 november på Alvins födelsedag blir det kalas och sen då dopet den 28. Helgerna därimellan jobbar Martin har jag för mig!


Har inte planerat såmycket för Alvins kalas än, men den 14 november blir det och någongång runt 14,30-15, eftersom Martin jobbar natt både natten före och natten mellan söndag-måndag, så att han måste sova först, men det blir nog bra :-)

Nu ska jag se om jag får i Alice lite mat, sen ska jag skriva ner allt som vi kan packa nu inför flytten, så får vi se, känns som man behöver ta en hel del och packa, man hinner ju inte allt sen precis dagen innan flytten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0