Söndag, men känns som fredag :-)

Idag är det söndag, men känns verkligen som fredag, med tanke på att Martin kommer hem om 2 timmar, sen ledig i 2 dagar. Helt underbart att få lite tid ihopa.

Idag har jag och barnen faktiskt inte gått utanför dörren, lite smått dåligt samvete, får nog ta med Alvin ut en stund sen när Martin kommer hem. Men istället har jag tagit massa foton på kläder som ska ut på tradera och även plockat här hemma.
Idag har tradera gratis osåltavgift, vilket innebär att jag ska lägga ut auktioner till de priset jag verkligen vill ha för sakerna, sen får vi se om jag får det sålt eller inte, men oavsett vilket, så kostar inte auktionerna något ifall de inte blir sålda, annars brukar de bli några kronor ifall man har högt utropspris.

Ikväll blir det hämtmat.

Imorgon kommer mamma hit och passar barnen och så ska vi till huset och röja i vedförrådet, sen får vi se ifall det även hinns med lite trappslipning, det beror ju på hur mamma har det hemma med de 2 små!

Igår var Martins pappa i huset och grejade en massa och idag har min pappa och Martins pappa hjälps åt lite, så det ska bli väldigt intressant att åka dit och kika imorgon! Är väldigt tacksamma för all hjälp vi får, annars hade vi ALDRIG fått det färdigt i tid! Är skyldiga Martins pappa en 3-rätters middag på rose garden eller något sen ;-) Stort tack för all hjälp vi får, både med byggning, eldragning och allt annat och sen tack till mamma och pappa som gärna hjälper till med gräsklippning och passar barnen, så att vi kan vara i huset!

Nu ska jag röja undan lite till, äta kvällsmat, slänga in en maskin tvätt och även vika lite tvätt tror jag, sen är det mys och kanske gå ut senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0