Snart födelsedagar.

Snart fyller både jag och Alvin år! Jag den 6 november och sen Alvin den 14 November!

Har funderat jättemycket på vad vi önskar oss, eller Alvin rättare sagt.
Jag vet att jag bara önskar mig pengar eller presentkort på ikea, vill ju köpa en hel del möbler och inredningsprylar, så det lär väl gå en del pengar där och då känns det bättre att önska sig pengar eller presentkort på ikea och köpa saker man verkligen vill ha, svårt att önska sig hela möbler liksom!

Har jag ju pratat om länge att Alvin ska få spis, med tillbehör, men jag vet faktiskt inte om jag börja känna att spis känns lite onödigt. Däremot så ska han av oss få ett sett med tallrikar, bestik, muggar och tror även där var lite grytor, så att han kan lagat mat, sen en verktygslåda och en borrmaskin. Ska köpa något mer till honom, men inte kommit fram till vad ännu. I julklapp har vi funderat om ifall vi inte skulle ta och köpa ett barnbord och 2 stolar, så att han har någonstans att sitta med sina saker, nu när vi flyttar till huset har vi ju plats :-)

Lite saker som Alvin önskar sig:
Bilar (han tycket det är superkul med såna "riktiga" bilar som man kan öppna dörrarna på)
Bondgård
Städsett hade han tyckt var superkul (typ sånt med golvmopp: http://www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=7560&History=1574|1766)

Det var sånt som jag kunde komma på just nu. Film är ju också poppis, drömmarnas trädgård älskar han (har den som heter letar efter varandra), likså telletubbies (har stora och små djur, samt stor kram).


Ja det var sålångt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0