Måndag

Martin jobbar natt, så han körde för ett tag sedan till jobbet. Kommer kännas väldigt konstigt att sova själv med barnen, men det ska nog gå bra. Alvin har dock börjat vakna runt 04-04,30 och vill ha välling och hoppar över till vår säng, men för det mesta strular han inte, utan somnar om.

Han har ju inte ätit på natten sedan han var 1 år, men han visar verkligen att han är hungrig, så han får en flaska välling då, sen somnar han om. Hade han inte varit så förbaskat smal så hade han inte börjat få välling igen på natten, men nu får det vara så ett tag. Ska bli intressant att se hur mycket han gått upp tills på fredag, han ska nämligen följa med på Alice läkarbesök, pga hans vikt! Så jag hoppas vi väger han då också, kan ju vara intressant att se ifall oljan i vällingen och grädden i maten gjort någon nytta!


Imorgon hoppas jag på att få hem en katvig heldress och en molobody till Alice som jag köpt via köp/sälj på facebook, superbra!


Nu måste jag hoppa i säng, annars orkar jag aldrig upp med Alvin imorgon när han vill upp vid 6 eller när det nu är! Martin måste ju sova fram till 14 eller något sånt, så det ska bli intressant att se hurbra Alvin kan låta bli att dra i dörren till sovrummet.. Som tur är kan han inte öppna dörren själv, eftersom vi vänt handtaget uppåt!

Nattinatti.

Här kommer 2 bilder på de små




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0