Lördag.

Lördag, men känns som vilken annan dag som helst.
Martin är i huset, Alvin sover och Alice ligger i babygymmet.
Vid 14 börjar Martin jobba.

Längtar så extrem mycket nu tills att vi ska flytta till huset, mindre än en månad kvar nu, så nu gäller det att sätta fart. Har en hel del kvar på trappan, men inte jättemycket slipning kvar, sen är det spackling och slipning av spackel och målningen.
Tills 12 oktober måste trappan iaf vara spacklad och färdigslipad och dörren till vårt sovrum måste vara uppe, då ska nämligen jag och mamma börja städa och det är ingen ide om det blir massa slipdamm överallt.
Sen får vi se ifall vårt sovrum hinner bli klart, men misstänker att vi alla får tränga in oss i Alice rum tills att de är klart, men det funkar ju det också och Alvin får sova på sitt rum.

Nog om huset.

Ikväll kommer kanske mamma och pappa inom en runda och imorgon kommer Martins mamma och sambo!

Nu ska jag återgå till andra saker!

Kommentarer
Postat av: elle

Jag förstår att du längtar till flytten! Jag längatar så tills dess att vi ska flytta även om vi inte ens börjat kolla på allvar ännu, hehe..



Blir spännande att se sen då, hoppas du bjuder på lite pics från huset sen :)



Så söta småttingarna dina är, kikade på bilden ovan :p



Kram

2010-09-28 @ 15:37:09
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0