Lindexpaket.

Beställde en dag förra veckan ett paket från Lindex med en del kläder till främst Alvin. Passade på när jag hade lite rabatt där!





Jättefina kläder tycker jag Lindex har just nu! De 2 första bilderna är till Alvin och den sista till Alice.

Var även inom skopunkten, där det blev 1 par stövlar och 1 par höstskor till Alvin. Gympaskorna börjar bli lite väl kalla vissa dagar och så ville jag ha ett par skor som han inte blir genomblöt om fötterna när det är lite vått i gräset, så det blir nog jättebra!


Så nu har barnen kläder så de klarar sig ett tag, även vinteroverall har Alvin, så skönt att slippa tänka på det, men vinterskor behövs, får se vad det blir för några!

Kommentarer
Postat av: tilda

åh jag älskar Lindex, praktiska kläder, coola, och bra kvalité!

2010-09-19 @ 17:54:11
URL: http://hantverksgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0