Barnen har världens klantpappa :-)

Jag åkte till huset redan 8 imorse, precis efter att Martin gått upp. Tänkte passa på att slipa trappan (eller spaljen rättare sagt), så jag var där fram till 12 innan jag kom hem.

När jag kommer hem så var faktiskt tvätten vikt som jag bad honom göra och plocka i köket, men båda barnen har pyjamasar på sig (men nya blöjor såklart). Haha, ja vad säger man? Ska man behöva säga till honom att han ska ta på barnen vanliga kläder på morgonen? :-)

Jaja nu sedan 2 timmar tillbaka har de vanliga kläder. Martin har åkt till jobbet och Alvin har nyss vaknat från middagsvilan!

Nu ska vi busa!

Kommentarer
Postat av: Carro

va lämnade du inte utförliga instruktioner?? =P Min man är likadan, om man inte säger åt honom att byta från pyjamas så kan E få gå i det hela dagen...



Ska bli spännande att se bilder från huset sen =)



Hoppas ni får en bra helg

Kram

2010-09-24 @ 16:11:22
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0