Älskade familj!

Min älskade familj är mitt allt! Jag är verkligen så himla nöjd med allt just nu!
Har 2 fina och underbara barn och världens bästa sambo.

Jag får vara hemma och tillbringa dagarna tillsammans med de 2 små, vilket är helt underbart. Visst finns det vissa stunder som man inte alls gillar, men sånt är ju livet.
Det enda som känns lite "lustigt" är att Martin knappt träffar oss, men sen när vi väl flyttat till huset, så slipper han åka iväg varje ledig stund och då har vi dessutom ett bra hus att bo i och slipper trampa varandra på tårna :-)





Min älskade sambo, mitt allt och min livskamrat. Älskar dig!



Min lilla tokunge. Den goast ungen som finns, även om han har ett jäkla humör ibland. Tiden går extremt fort, tänk att han snart fyller 2 år, ingen liten bebis längre. Att man får hjärtat i halsgropen är inte helt ovanligt när man är med på hans farliga upptåg, men än har det inte hänt någon större olycka iaf, hoppas vi slipper det också!


Sen har vi ju lillskruttan också! Världens snällaste bebis, som ger en helt underbara leenden. Sover gott om natten och är för det mesta väldigt nöjd och glad på dagen, underbart!

PUSS på er mina fina!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilket fint inlägg!!! : )

2010-09-16 @ 16:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0