Alice 6 veckor

Inatt 03,40 blir Alice 6 hela veckor. Herregud såfort tiden går! Nummer 2 på blöjorna börjar bli tajta kring benen, har några kvar i den strl, sen blir det byta till nummer 3, kläder i storlek 56 (bodysar) är försmå och undanlagda och ja, hon växer så det knakar helt enkelt.

Tiden går FÖR fort, jag vill ha en liten bebis ett tag till, hehe. Men det är himla roligt att se hur hon utveckas och varje gång man pratar med henne så får man världens smajl, så sött!



Imorgon är det stan som gäller, så nu hoppas jag att Alice vill ligga lite själv, så att jag kan packa, eftersom vi ska köra tidigt! Hade verkligen velat in till Andys med Alvin, men dit med båda barnen själv, nej det får nog vara så! Får bli en annan gång när Martin är ledig och kan följa med helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: sandra

Oj, jag bytte till storlek 3 på blöjorna för ett par veckor sedan och Majken blir 5 månader imorgon. Och hon är inte speciellt liten eller något.

2010-09-20 @ 17:50:28
URL: http://gonatcha.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0