Trappan så fin

Det går framåt i huset. Var där igårkväll och tittade lite på hur trappan blir, jäklar vad vitt och fint det blir :-)



Trappan och spaljen ska målas en gång till, sen är det helt klart, det är ju de som måste vara färdigt innan flytten.
Känns superbra. Idag tog Martin med sig en massa flyttkartonger, så såfort Alvin vaknar måste vi verkligen städa. Här är så skitigt, så vi måste damma och dammsuga, hoppas på att Alice är nöjd bara, så att man får lite gjort!

På onsdag ska mamma och jag städa det sista (ja det var faktiskt inte jag som frågade mamma, hon frågade mig ;-) haha, skönt med lite hjälp, men det var faktiskt inte jag som frågade).

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fint det blir:) Kul att se lite bilder från huset:)

2010-10-14 @ 17:57:39
URL: http://www.myworldofsunshine.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åhh vad fint det blir!!! Jag skulle också absolut måla trappan vit, det blir en otrolig skillnad!!

2010-10-15 @ 11:06:01
URL: http://gspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0