Sjuk eller vad det nu är!

Har känt mig jättekonstig hela dagen. Imorse var det nog värst tror jag. Huvudvärk, snurrig, fryser och svettas om vartannart (men ingen feber) och så mensvärk på det.. Jippie. Att jag är lite snurrig imellanåt beror säkerligen på låg blodvärde, första mensen med p-piller är inte alls kul! Fy. Vet att det var precis lika efter jag fått Alvin, så hoppas på att detta bara är en engångshändelse!


Idag har Martin kört till lägenheten och hämtat vinbärsbusken och våra 2 blåbärsbuskar, de ville vi ju flytta med oss! Ett äppelträd fick vi av Ingegerd och Peter i inflyttningspresent, så det är också planterat, fast det gjorde vi för någon dag sedan, kommer inte ihåg om jag skrivit om det innan :-)


Martin jobbar, Alvin kollar på tv och Alice sover! Snart ska jag värma Alvins mat (rester från igår) och jag ska nog ta och koka mig 2 ägg, hoppas bara det finns kaviar hemma!

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch hoppas du känner dig bättre idag. Mysigt att hus och trädgård börjar ta form, vill oxå ha hus... =)



Fick inte skicka nån inbjudan för du hade vist fått tidigare men om du vill får du gärna anmäla dig via denna länken http://campadre.se/tipsa/179743

2010-11-01 @ 07:50:25
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0