Ny bilstol..

De ringde mig från babyproffsen igår och sa att de fått en britax twoway och att jag kunde få den till rabattpriset, 1899 kr, trots att de faktiskt hade slutat med den kampanjen egentligen.

Så idag var jag så illa tvungen att åka in och prova den, om jag skulle få den till de priset.
Så imorse åkte jag in, först till Willys och handlade lite smått, sen gick jag även in på skopunkten, där blev det ett par vinterstövlar och ett par vanliga skor till mig, wow jag köpte något till mig själv ;-)

Sen vidare till babyproffsen, där testade vi tw wayen i bilen och den passade super, även om man fick köpa till en kil. Blev faktiskt väldigt förvånad över att den faktiskt får plats i framsätet, även om hi-wayen står bakom. Visst det funkar inte när Alvin har huvudet över kanten på stolen, men då får han sitta bak och Alice fram istället, men helst vill jag ha Alvin fram, eftersom instrumentpanelen tar kraften bättre än ryggstödet på sätet.


Så det blir nog superbra, känns jätteskönt att Alvin kommer kunna ha den länge, som ni kanske redan vet så är jag väldigt mycket anti att vända framåt i bilen innan 4 år.

Kommentarer
Postat av: sara med Viggo

Perfekt ju :) Jag är också anti att ha dom framåtvända men också att ha dom i framsätet:P

2010-10-14 @ 15:24:57
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0