Nappunge

Attan vad bra jag trivs här! Lite kallt på morgonen när man kommer upp, runt 19 grader, men sätter man på en brasa, ja då kommer värmen upp ganska fort! Än han vi eldat morgon och kväll och det har inte varit kallt mitt på dagen, misstänker att det blir annorlunda mitt i vintern! Ser framemot att vara ute med Alvin, men igår lockade inte direkt vädret och inte idag heller ser det ut som, tråkigt!
Imorgon måste vi ut oavset väder, så om det regnar då, ja då åker regnkläderna på!


Idag ska jag se ifall jag kan ta och lägga ut lite bilder här på bloggen, var ju ett tag sedan känns det som!
Innan dess ska jag se till att plocka iordning lite här, sen ska vi nog lyckas få ner de sista flyttkartongerna i källaren! Kan ju inte packa upp allt, tack vare att rummet i källaren där Martin ska ha sin dator, bokhyllan och vintrinskåpet inte är klart! Det ligger lister över heeela rummet, där går verkligen inte ner någonting, så i källaren är det lite trångt.



Alvin har blivit en riktig nappunge sista månaden, innan lämnade han alltid napparna i sängen, men nu blir han så olycklig när han inte får ha sin napp. Gillar inte att han går runt med nappen konstant, så får väl ta tag i det snart. Igår fick han inte ha den alls på förmiddagen, det var lättare sagt än gjort! Jag fick inget gjort nämligen! Han glömde nappen när man lekte med honom, men  sen helt plötsligt ropade han baa (napp) och blev jätteledsen.
Vi får väl se, idag har jag massor att göra, men imorgon ska jag se ifall vi inte kan få ett slut på användandet av napp på dagen! När han sover kommer han få ha kvar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0