Förskoleplats..

Sökte i typ januari förskole plats till Alvin till nu i januari, men när vi fick redan på att vi skulle flytta till knislinge, så ändrade jag plats till Knislinge istället, funkar ju inte att ha honom i hjärsås, när Martin har bilen om dagarna.

Iaf så ändrade jag till knislinge via dexter (man loggar in för att söka, ändra plats) och efter typ 1 månad märkte jag att ansökan stog som obehandlad, alltså hade ingen kikat på den och förmodligen stog han inte i någon kö. Mejlade då dem, fick till svar att de måste blivit något fel med ansökan, men att de hade fixat så att det nu var ordnat.
Kikade igen in där för ett tag sedan (typ 2-3 veckor sedan) och såg att ansökan fortfarande var obehandlad. Mejlade igen och skrev att jag kontaktat dem tidiagre, svarade att de hade kollat upp det och att de nu var fixat.

Loggade in idag igen och ser att ansökan fortfarande står obehandlad, så sur jag blir! Tänk så får han ingen plats pga att systemet inte funkat och att han står sist i kön?

På måndag ska jag ringa och prata med dem, i januari var det ju ändå 5-6 månader sedan jag ställde honom i kö i knslinge.

Kommentarer
Postat av: Therese

fast de behandlar ju inte ansökan väl förrän 3 månader innan?? de gör de inte här i stan iallfall då kan man bara söka 3 månader innan man vill ha platsen dock kan man skicka in den innan men de behandlar inte den innan dess. de kan ju vara det??

2010-10-15 @ 14:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0