Flyttpacka..

Idag känns det som tiden har gått sjukt fort! Klockan är redan 10, men jag har iof hunnit med en hel del faktiskt!
I vardagsrummet står 3 stora flyttkartonger och 2 små färdigpackade, det mesta är sånt vi haft i bokhyllan, så nu är den tömd.
Kom fram till igår att vi inte behöver packa allt i klädkammren innan vi flyttar, det är ju inga nödvändiga saker och inga möbler där inne som ska tömmas.

Har 1 stor flyttkartong kvar, sen har vi inte fler hemma, måste köpa fler imorgon när jag ändå ska in till stan och lämna Alvin hos mamma!


På schemat idag står packning av ytterkläder/skor (om Martin inte glömmer sopsäckarna idag igen, han är nämligen i huset nu och sopsäckarna är där), sen packa lite av toalettartiklar som vi inte behöver och så plocka undan här! Det ser verkligen ut som ett bombnedslag... hemskt alltså, saker överallt och jag trivs inte alls. Även om jag kanske inte är den mest ordningsamma personen som finns, så gillar jag inte alls när det ligger saker i varje liten hörna.
Leksaker, flyttkartonger, kläder, babygym, vagnar, dammsugare, ja allt :-P

Så nu ska jag ta tag i att plocka undan lite kläder, vika tvätten som hänger på ställningen och slänga ner Alvins försmå kläder i lådan som ska ut på tradera.. Allt ska inte ut, men vissa saker som inte Alice kan ha sen, så får sortera den lådan sen när vi väl flyttat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0