Flyttat..

Nu har både internet och telefon kommit igång i huset, väldigt förvånad över att det gick så fort, de andra gångerna vi flyttat, så har de tagit lååångt tid och varit mycket strul och ringande till Telia, men denna gången gick det smidigt!


Flytten i lördags gick jättebra, tack vare alla som hjälpte till. Alvin var så himla duktig och somnade gott i sin säng här i nya huset med mormor bredvid sig, trots mycket liv på mittenplan!
Alvin har tagit de hela väldigt väldigt bra, inget konstigt alls och han somnar själv på sitt rum där uppe både på dagen och på kvällen, första natten satt vi hos honom, mest för att vi tyckte det var synd om honom, men han somnar bättre själv!

Igår fixade Martin en kedja på grinden där uppe, de är nämligen inte supersvårt att öppna dem och de hade inte varit kul ifall han trillat ner där. Han är ju själv uppe när han sover, så det är ju inte alla gånger som man hör honom direkt när han smyger upp och ställer sig vid grinden och försöker öppna, men nu känner jag mig säker igen!



Fortfarande väldigt myckt att packa upp, förstår inte riktigt hur man fått plats med allt i lägenheten faktiskt!


Blev en snabb uppdatering, Martin sover, så jag ska ta med mig Alice och lägga mig. Hoppasp å att Alvin inte vaknar imorgon när Martin ska till jobbet!


Återkommer med lite bilder, sen när jag får tid och har lyckats få undan lite mer saker!

Kommentarer
Postat av: Hanna G

Vad kul att allt gått bra, lycka till i huset nu :)

2010-10-27 @ 17:12:38
URL: http://hannaagadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0