Flitig!

Idag har jag känt mig riktigt flitig. Haft massor med energi, så det har verkligen blivit mycket gjort!



Medan Alvin roade sig i köket med att rita, så passade jag på att plocka ihop de flesta glas, tallrikar, våffeljärn och liknande saker, så nu ekar det i skåpen! Bara grytor, bestick, knivar, slevar, några burkar, durkslag, och glas kvar i köksskåpen, sen är där också tomt, men det är sånt vi inte kan ta förrän fredag kväll!
Har även plockat fram vars en duschhandduk, så resten ska jag lägga ner i sopsäck sen när Alvin somnat tänkte jag, inget kul alls på tv idag heller, så då får man passa på!

Känns lite lustig att vi bara ska sova här i några nätter till, vi har trots allt bott här i 2,5 år snart och fått båda barnen när vi bott här! Men det ska bli så otroligt skönt att flytta till sitt eget, för huset är ju verkligen vårt och ingen annans, vi gör göra precis vad vi vill med det, underbart!! Med väldigt härliga ytor, gott om förvaring, nära till skogen, nära till Martins jobb och nära till affären, ja nära till allt, även ganska nära in till kristianstad, även om det är lite mer än 2 mil, men det har vi ju i nuläget också!

Nu ska Alvin och jag slänga in en maskin tvätt till, så att man slipper flytta massa smutiga kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0