Äntligen färdigt...

Idag har mamma och jag varit i huset och städat de sista. Herregud vad skiktigt och äckligt, iprincip överallt. Nu är hela huset städat och annats vad fint det blev måste jag säga. Nu är det inflyttningsklart!

Vilka smutsgrisar som bott där innan. Skulle diska av plåtarna tänkte jag, men nja, de åkte med hem hit istället. Det var nämligen fullt med fastbränt fett på hela kanterna på den djupa plåten. De andra plåtarna var inte fullt så äckliga, men ändå äckliga! Bara man tog lite med svinto så blev vattnet hela brunt och äckligt, hur kan man lägga mat på det? Det var iaf extremt svårt att få bort även med svinto, så nu står alla plåtarna i köket i blöt..

Nä nu ska jag försöka släppa tankarna på huset och stupa i säng. Martin jobbar natt, känns lite sisådär att han kör utan vinterdäck när det regnar hela dagen och nu fryser på.. Kan bli roligt för honom att ta sig hem imorgonbitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0