Anmält flytt av telefon och bredband.

Japp, har precis varit inne på telias hemsida och anmält flytten av internet och telefon.
Telefonen ska tydklgien vara flyttad den 26:e, sen tar bredbandet 10 dagar till innan de flyttas, hoppas på att det tar mindre tid, men det tror jag knappast! Telia är så himla sega när det gäller sånt! Men kanske bra på ett vis, då har man ingen dator att sitta vid på kvällen när barnen sover, utan kan göra lite nytta istället, kanske tur med tanke på både kalas och dopet!


Idag är det precis en vecka tills vi flyttar och det känns verkligen som det är fullt upp! Idag ska jag försöka tvätta undan ytterliggare en maskin tvätt och hoppas att den får plats på tvättställningen. Ska även tvätta Alvins täcke och kudde tror jag eller om jag kanske tar det imorgon..
Sen försöka packa såmycket mer som det bara går, hoppas barnen är snälla idag :-)

Igår var Martin och målade klart spaljen, så nu är trappan upp och spaljen helt klar, idag blir nog vardagsrummet också färdigmålat! Sen är det trappan ner som Martin ska grubndmåla sista gången idag!

Igår var jag och målade grindarna, så nu ska de målas en gång till innan de är helt klara!


Nu ska jag hoppas från datorstolen och ge mig på att göra något, Alice sover nämligen och Alvin kolar på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0