:-)

Idag har gardiner, gardinstänger och lite annat smått åkt ner i flyttkartongen och ligger ust nu i huset och väntar på att sättas upp, tror dock att alla behövs tvättast först, de var ju inte direkt dammfria om man säger så!

Nu börjar det kännas tomt här, ingenting i hyllorna, inga gardiner och ingen tv på väggen i sovrummet, den åkte ner i förmiddags!

Martin jobbar kväll idag, sen är han ledig imorgon eller ja börjar vid 22, jobbar natt, så imorgon ska det bli färdigstädat i huset! Känns skitbra!


För någon dag sedan var vi i huset allihopa, jag och barnen var ute medan Martin målade klart de sista på trappan, vi kunde ju itne vara inne, eftersom det inte fanns några grindar uppsatta! Vi var först ute i trädgården och grävde lite i sandlådan. Sandlådan är upphöjd, och Alvin är så klantig, han går rakt ner för kanten och flyger som en vante, eller så skriker han på mig, då ska han hålla mig i handen!

Sen gcik vi massor och kikade, har ju inte direkt varit ute och gått där uppe. Blev äldigt postiit överraskad, relativt nära till affären om man går i skogen, hästar i hage ganska nära och ja n underbar natur!

Här kommer lite bilder:


Såhär ser det ut ett 10-tal meter ifrån huset, härligt!



Alvin råkade somna i vagnen vid 17 på kvällen :-) Så går de när man sover 8 timmar på natten och 1 timme mellan 10-11 på förmiddagen!

Var riktigt kallt ute, så jag la på Alvin en filt. Han såg ut att ha det riktigt mysigt i vagnen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0