Ute i dimman

En tråkig och regnig dag. Var ganska mycket dimma under förmiddagen, men vi nog på oss kläder och gav oss ut på en liten tur! Alvin gick ganska långt själv faktiskt, även om han stannar var meter ungefär för att studera något. Idag tyckte han det var jättekul att sätta sig på murarna framför husen, busfrö!
Men han var på gott humör iaf, även om jag blev lite arg på honom när han springer rakt ut i gatan, fast han är ju bara 2 år, så egentligen kan man ju inte kräva att han alltid ska komma ihåg att gå vid kanten, de kommer tids nog :-)

När Alvin väl fått undersöka, fick han sitta i vagnen, så gick vi ner till brevlådan och postade ett brev, sen tillbaka hem igen!

Här sitter mitt lilla busfrö på en sten.




Sen kommer här lite bilder från gårdagen, då vi först gick till affären och handlade och sedan vidare till lekplatsen.
Kör bil i affären



Spisen var poppis, vilket tur att han ska få en sådan av oss i födelsedagspresent!




Suddig bild på oss, men den bjuder jag på :-)


Nu hoppas jag att Martin snart får för sig att han inte orkar fixa mer i källaren, jag vill nämligen åka till lägenheten och börja städa lite! Fixa kyl, frys och insidan på fönsterna hade ju varit bra att ha klart...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken gullig bild p ådej o Martin! :) Naww

2010-11-02 @ 20:52:05
URL: http://litendjavulsflicka.blogg.se/
Postat av: sara med Viggo

Ja verkligen, mörkt och trist. Nu sen man ställde om klockan känns det som dagarna blivit så långa =S Trots att det är fullt upp från morgon till kväll, haha :) Ja vi kommer gärna en dag, säg till när det passar er bäst :) kramis

2010-11-04 @ 07:30:47
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0