2-års kalas.

Nu är kalaset avklarat och barnen, ink Martin sover!

Alvin fick jättefina paket och han verkade väldigt glad över alla saker, men den bästa var nog trots allt en tramptraktor med tillhörande släp, som han fick utav sin farmor, Peter och så Faster Malle.
Han fick även någon bil, en duplobil med tillhörande bensinstation, blomma med kruka (där som farmor målat en traktor på) och pengar till sparkontot. En gungställning fick han av farfar och faster Maria med familj, även Alice fick en liten del av gungställningen i tidig doppresent av Maria med familj, fattade ni? :-) Hoppas jag inte glömt något nu.

Av oss fick han: spis, med tillbehör, iggle piggle, en traktortröja och en korg med leksaksfrukter.

Även jag fick lite paket, eftersom jag faktiskt också fyllt år, chips, supercoola kakformar, brandvarnare, pengar och blommor.

Dessutom fick vi en superbra inflyttningspresent av Martins mormor och morfar, vi tackar så jättemycket!

Här kommer lite bilder från dagen.

En glad nyvaken Alvin som väcks av mammas och pappas "fina" sång :-)


Alice äter presentpappret


Leker med spisen

Alvin och farfar

Alvin och mormor

Blåsa ut ljusen

Alvin gillade inte tårtan, däremot bilen som ljusen stog i :-)

Paketöppning


En del gäster kollar på paketöppningen

Kör med en bil

Sen ska det stora paketet öppnas

Kolla Alvins min när han upptäcker att det är en traktor på utsidan av paketet.

Stolt kille


Alice med sin pappa






Tack alla som var här och firade fina Alvin!

Kvällen slutar dock lite tråkigt, en väldigt övertrött Alvin, vilket resulterade i att han somnade sittandes i Martins famn uppe i Alvins säng, efter en stund av skrik. Nu sover han dock gott i sin säng och Martin ska köra till jobbet!

Jag ska kolla på ensam mamma söker, sedan läggdax för min del också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0