Tårtfunderingar..

Sitter just nu och funderar på vad skjutton vi ska göra för tårtor till Alvins kalas på söndag. Imorgon ska Martin nämligen köra in till k-stad och handla till kalaset, så tills dess måste vi bestämt oss.

Skitsvårt :-) 2 tårtor blir det iaf. Jag är evetuellt lite inne på att göra en tårta med chokladpudding, för Alvins skull, tror verkligen han skulle gillat det! Men vad mer? Och vad i den andra tårtan? Citronformage (stavning?) ville Martin nog göra med!

Det här med tårtor är ett gissel, men ganska kul! Ska nog försöka ge mig på att göra tårtor till dopet också sen, men vi får se vad tiden säger.


Föresten så funderar jag på att ha denna bloggen låst så som den är nu, men sen skaffa en annan blogg, som är öppen för alla, men som mest kommer ha med saker kring huset att göra, vara med i tävlingar osv.

Vad tror ni om det? Jag gillar ju vara med i tävlingar och i de allra flesta, så ska man länka i sin blogg för att ha någon chans, så ja det lutar åt att skaffa en blogg till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0