Stan

Blev en dag för mig, själv i stan utan barn och utan sambo. Riktigt skönt att komma iväg lite! Blev lunch på med pappa, grillbuffe, supergott!

Skulle hitta kläder till mig till dopet, men hittade verkligen ingenting alls, trots att jag kollade i iprincip alla affärer i kristianstad. Jaja något ska jag väl hitta att ta på mig ;-)
Till Alvin hittade jag pyjamas, strumpor, manchesterbyxor till dopet, en joggingdress (som var superstor, får ligga i garderoben ett tag) och en tröja från Lindex. Till mig blev det ett par leggings. Till Alice blev det strumpbyxor och strumpor.


Efter jag varit i stan, så körde jag direkt till hjärsås och städade klart köket där! Skönt att ha de värsta klart faktiskt. Imorgon ska jag bannemig vara där och städa klart resten (utom golven, de tar vi dagen innan vi lämnar nycklarna)! Jag vill ju att vi ska hinna lägga golv på torsdag i vårt blivande sorum nämligen innan Martin börjar jobba på fredag, tror ni det funkar? :-)


Vi har fört "dagbok" över hur mycket och hur ofta Alice har ätit under ett dygn, från 17 igår tills 17 idag.
9 gånger totalt, varav 5 gånger bara mellan 9-16. Totalt 870 ml ersättning. Så ja hon äter ofta och lite.
Tror faktiskt att vi ska testa att börja med lite smakportioner av gröt faktiskt, även om hon inte riktigt är 4 månader ännu. Får se om vi kanske kan göra det imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0