städ och bak.

Städ och bakdag har det blivit nu på förmiddagen!
Innan städningen påbörjades, så gjorde Alvin och jag kolakakor. Alvin tyckte det var jättekul, men i slutet började han bli lite väl "pillig" på allt, men annars gick det bra och det blev ett antal kakor, så nu är lite fler kakor till kalas och dop fixat!
Medan vi bakade, så satt Alice i babysittern och kollade på oss, samtidigt på bar Martin ner massa saker i källaren, nu nu är mittenplan fiint :-)

Sen busade Alvin och jag en massa, då passade Martin på att göra köttfärspaj, mums vad det!
Sen innan lunchen var klar, passade jag på att plocka undan överallt och dammtorka, sen dammsög jag när maten var uppäten, skönt att ha det gjort! Toaletterna ska jag ta imorgon tror jag och även dammtorka övervåningen!

Känns bra att fått så himla mycket gjort idag! Nu sover alla i familjen utom jag. Funderar på ifall jag skulle ställa mig på crosstrainern innan jag ska duscha.

När Alvin vaknar så ska vi promenera bort till affären och är klockan inte allt förmycket så ska vi även se ifall vi hittar något kul lekplats här i närheten!


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0