fredag.

Idag är det fredag! Skönt med en normal helg faktiskt, de allra flesta helger jobbar ju Martin! Nästa helg han är ledig än nog inte förrän dophelgen, den 28:de.


Annars så händer inte jättemycket hos oss nu på förmiddagen, tror jag ska passa på att städa toaletterna och dammsuga över här faktiskt! Även slänga in en maskin tvätt!
Sen i eftermiddag kommer mamma, pappa och min bror hit med en stor kalkon. Ska bli riktigt gott. Mammas ide om att äta kalkon, så jag tyckte vi kunde var här, så att vi slapp dra upp Alvin och köra hem sen på kvällen!
Tror de skulle komma lite innan 15 eller något sånt!

Ska se ifall jag inte kan ha kameran i högsta hugg idag och ta lite bilder.
Nu återgå till att göra något vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0