Blev visst ett inlägg ändå!

Ja det blev visst ett inlägg här på bloggen ändå :-)


Hela dagen har de varit fullt upp. Förmiddagen spenderades med att städa och plocka i ordning. Efter lunchen vägrade Alvin somna, så jag tog med mig barnen i vagnen och gick till affären och handlade istället, han somnade som en stock.

Nu är klockan 22 och här är helt klart!
Alvins presenter ska bäras upp, kameran ska sättas på laddning, sen är det läggdax för min del. Martin jobbar inatt, så hoppas natten för barnen är lika bra denna natten som förra!


Tror allting ska vara klart tills imorgon. Min mormor och morfar kommer lite tidigare till oss, så jag får lite hjälp med att leka med Alvin. Jag ska nämligen göra tårtorna då tänkte jag och Martin sover ju!



Tänk att vid denna tiden för 2 år sedan låg man i sängen hemma i hjärsås och kved som en liten gris :-) Haha.


Här kommer två bilder på sötnosarna (ja, räkna bort mig där ;-))






Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka sötnosar!! Inkl. dig såklart <3

2010-11-13 @ 22:19:49
URL: http://litendjavulsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0