22 år...

Ja, idag blir man 1 år äldre, vilket betyder 22 år. Går snart mot tant ;-) haha nej inte riktigt än hoppas jag. Känns jätteskönt att man är såpass ung och har 2 små underbart fina barn, man kommer förmodligen hinna med mycket och vara med dom väldigt länge och förmodligen även njuta lite av barnbarn om måååånga år :-)


Fick en jättefin dunjacka av mamma och pappa igår när de var här! Vi åt nämligen kalkon! Av min bror fick jag 4 krukor (som jag iof skickat bud att de skulle köpa till mig, men macke hade nog inte ordnat något annat) och sen så en amaryllis.
Martin och jag har sagt att vi inte ska ge varandra något nu, det blir såmycket till huset ändå!


Idag ska vi bara mysa och ikväll ska vi beställa lite mat.
Imorgon ska Alvin bli hämtad av sin farmor och vara där på dagen, då ska jag passa på att plocka ner alla saker som vi inte ska ha i hallen och Martin ska ner och fortsätta i källaren. Borde nästan försöka åka en sväng till lägenheten också och fortsätta med städningen!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis på födelsedagen!

2010-11-06 @ 16:15:04
URL: http://evveliiina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis än en gång vännen! Nu är vi 22 både du ocj jag och kan känna oss gamla ihop, hehe skojar :-)

2010-11-06 @ 17:08:39
URL: http://litendjavulsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0