Underbart väder!

Helt underbart väder har de varit idag, även om det blåst lite.

I förmiddags var jag och Alvin själva en stund medan Martin var iväg i knsilinge och hämtade lite saker till mig. Alvin var på hyffsat humör och efter lunch somnade han som en stock och sov i 2,5 timme, så det märks ju på honom att han inte är helt 100.

Medan Alvin sov passade jag på att börja slipa på en tripp trapp stol vi fått. De som haft den innan har målat den svart utan att slipa, så färgen har släppt på sina ställen. Tanken är att jag ska slipa såmycket jag bara orkar, så att den blir så fin som möjligt och sedan ska vi måla den svart igen.

När Alvin vaknade verkade han väldigt glad och pigg (fast inte så konstigt, med tanke på att han sov 1 timme längre än vad han brukar). Vi gick ut och Alvin körde lite med sin gräsklippare.
Nu i eftermiddag/kväll har han verkat hyfsat bra, tempen ligger på 37,6, så högre än vanligt men inte feber, så nu hoppas vi på att förkylningen är påväg bort.

Bilder på Alvin idag:


En halvkrasslig Alvin.
e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0