Snart semster för Martins del.

Känns så himla bra. Martin jobbar knappt alls nu på hela sommaren, vilket är helt underbart! Synd på ett vis bara att han inte kunde spara semsterveckor tills i mitten på augusti, men isåfall hade han fårr jobba i Södertälje i juli och det funkar ju inte riktigt.

Nu jobbar han idag och imorgon, ledig nästa vecka, midsommarveckan jobbar han måndag-torsdag i Södertälje, ledig veckan efter, sen en sista jobbvecka, innan han går på semster vecka 28-31. Han börjar igen den 9:onde augusti, samma dag som det är tänkt att lilltjejen ska titta ut, så jag hoppas verkligen att hon kommer 1 eller 2 veckor förtidigt, så att vi får mer tid tillsammans som 2 barnföräldrar, fast eftersom jag fick över 2 veckor med Alvin har jag ingen förhoppning om att min önskan ska gå i uppfyllelse :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0