Sjukstuga härjar!

Igår eftermiddag var Alvin superpigg och han var tom ute och lekte med Martin, så jag trodde de började vända för honom, men icke.

Imorse vakande jag av att jag hör Alvin kräker, när jag kommer upp sitter han i hallen, kräks och blöjan har läckt. Lillplutten blev jätteledsen och de såg verkligen ut som han skämdes jättemycket :-(
Kräkte lite till sen innan Martin åkte, men sedan dess har de inte kommit något ur munnen iaf!
Diarre har han, så vid varje fis blir det en tur i duschen, vilket man ser på Alvin att han tycker börjar bli lite jobbig!

Nu har han redan sovit 2 pass idag, och klockan är bara 12. Fick i honom vatten imorse och proviva blåbär är han tokig i, det enda han vill ha. Ingen välling dugen och ingen mat! Nu sitter han ute i sin stol och kollar på tv och verkar faktiskt va hyffsat pigg! Snart ska han få mer proviva blåbär tänkte jag!

Jag mådde skitkasst fram tills klockan var 20, sen spydde jag inte mer och inatt var jag tom hungrig, så jag fick i mig lite flingor och vindruvor. Idag är jag inte så sugen på mat, men mår inte illa eller så. Har fått i mig både macka, cola och vatten!

Nu kommer Alvin och säger att han vill ha blblå, blåbär alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0