Friska igen!

Nu är vi friska igen allihopa! Martin åkte aldrig på något.

Igår åt Alvin normalt, var lite konstig i magen, men bara 2 bajsblöjor på hela dagen, så hans mage är nog också påväg åt rätt håll. Åt som vanligt gjorde han också, vilket kändes väldigt skönt, han är ju så smal i vanliga fall också och behöver verkligen inte tappa någon vikt!


Martin är ju ledig denna veckan och går dagen gick åt till att städa, städa och åter städa. Fixade även så att vi vattnade ut något på gräsmattan, som ska ta bort mossan, så nu får vi se vad som händer!

Idag blir det ytterliggare lite städning och sedan en del fönsterputsning ska jag försöka hinna med, återstår att se hur det går med den saken, det är ju bara så tråkigt!
Det behövs verkligen, då man knappt ser ut genom köksfönstret, kanske inte riktigt så illa men nästan!

Sen är det ju faktiskt inte alls långt tid kvar tills att lilltjejen kommer, så förmodligen ska vi hämta syskonvagnen i slutet på denna veckan och jag måste även börja tvätta bebiskläderna, så att jag kan få iordning i hennes garderob och börja tänka på vad som ska ligga i väskan vi ska ha med till sjukhuset när det väl är dax!

Nu börjar dagen, så jag ska slita mig från datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0