En sväng till Kristianstad!

Igår kom jag fram till att jag och Alvin faktiskt behövde åka en sväng inom stan, så imorse var det snabb uppstigning och påklädning innan vi åkte mot stan.

Åkte inom ett cafe och köpte lite nybakta frallor, sedan körde vi hem till mamma i Hammarslund!
Alvin busade och hade lika skoj som vanligt, där har har ju iprincip 100 % uppmärksamhet, så det är inte så konstigt att han gillar vara där!

Alvin stannade iaf kvar hos mamma medan jag körde in till stan. I stan blev det 2 amningslinnen till mig och ett sett, byxor och kortarmad body med barbapappa till lilltjejen i strl 56. Gick även inom synsam och fick mina glasögon justerade!

Väl tillbaka hos mamma sov alvin redan, utan lunch, han hade själv velat sova :-) Vi andra åt och sen sov vi också, mellan 11-13 sov Alvin och jag låg i soffan en sådär 60 minuter, så skönt!
Sen for vi hemåt igen.


Nu sover Alvin gott i sin säng och jag ska snart slå mig ner i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0