Bilder på Alvins rum

Här kommer bilderna på Alvins rum.





Och så till sist en bild på Alvin i hans nya stol som vi också köpte på ikea:


Första natten i sängen gick jättebra, han trillade inte ur eller något, men rörde sig nog inte såmycket heller. Inatt däremot så trillade han ur sängen, men landade mjukt, eftersom vi har lagt spjälsängsmadrassen nedanför. Jag hörde när han trillade ner, eftersom han gnällde till och när jag kom in där, så låg han på madrassen på golvet och sov, slog sig alltså inte. Resten av natten sov han uppe i sin säng.

Idag är han dock förkyld och snorig, men pigg. Hoppas han inte får feber eller något, för isåfall blir det inget av hässleholm för Martin och Alvin imorgon! Jag ser ju faktiskt fram emot att vara lite själv och kanske städa lite på sånna ställen som man aldrig hinner annars. Tänkte även att jag skulle börja sandpappra tripp trapp stolen, som vi sedan ska måla!

Nu ska jag städa lite, innan vi ska åka mot stan och serva bilen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Så fint. Sängen passar jättebra. En sån fotölj har jag funderat på till Elliot, tror han skulle gilla den...



Hoppas snoret ger sig och att ni får en toppenhelg!!

2010-06-03 @ 20:45:09
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0