Tvätt, packning och städning!

Idag står det ganska mycket på schemat. Igår blev toan städad, samt en del blev tvättat, men allt får ju inte plats på tvättställningen, så idag hoppas jag att jag kan tvätta ännu mer!
Sen blir det städning av resten, vilket behövs, så det är väl skönt att få de gjort!
Sen i eftermiddag/kväll ska vi åka en sväng till knislinge och prata lite ang imorgon med Alvin och sådär! Hoppas bara lillskrutten inte saknar mamma och pappa förmycket, men det ska nog inte vara några problem! Han gillar ju vatten, så ofta om han blir ledsen är det bara att avleda med någon sån lek :-)


Nu är klockan 8, så ska jag se till att slänga in en maskin tvätt! Hoppas på att de som hänger där inne är torrt iaf!

Phuu vad nervös jag är inför morgondagen.. Jaja tur att vi har barnvakt till Alvin, så att jag slapp åka dit helt själv!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det kommer gå bra imorgon, jag håller tummarna här att lillan vänder sig o stannar åt rätt håll sen. Annars är ett snitt inte så farligt, E låg ju i säte fick vi veta när fl redan var igång så där blev det akutsnitt men allt gick jättebra och det läkte fort efteråt. Lite mindre rörlig första dygnet men sen kunde jag röra mig långsamt iaf, därefter gick det fort.



Håller tummarna för dig/er.

2010-07-18 @ 08:54:38
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0